مزایا و معایب پیکر تراشی

مزایا و معایب پیکر تراشی بدن 

.اصطلاح «پیکر تراشی» شامل تمام آن روش‌های جراحی و غیرجراحی می‌شود که تمایل به تغییر شکل بدن، سفت کردن پوست شل و افزایش حجم دارند. در این مقاله دکتر امین سرشت مزایا و معایب پیکر تراشی را به طور کامل براتون توضیح میده.

 

پیکر تراشی یا کانتورینگ بدن چیست؟ 

انواع مختلفی از درمان های پیکر تراشی وجود دارد، آنها باید تحت تشخیص شخصی سازی شوند، که از مزایای پیشرفته ترین فناوری ها برای ارائه نتایج عالی و قابل توجه استفاده می کند.

انواع روش های پیکر تراشی را بخوانید.

 

هدف از این درمان‌های پیکر تراشی، تغییر شکل بدن، هماهنگ کردن شکل‌های آن و در نهایت ایجاد اندامی است که به دنبال آن هستید.

 

مزایا و معایب پیکر تراشی یا کانتورینگ بدن چیست؟

دکتر امین سرشت ، جراح زیبایی، زیبا جویان را به چند دسته تقسیم میکند: 

دلایلی که برخی از افراد ممکن است به کانتور کردن بدن خود فکر کنند، می تواند بسیار متفاوت باشد: برخی به دنبال بهبود بخشی از اندام خود هستند، شاید می خواهند وزن کم کنند یا به قسمت های خاصی از بدن خود مانند باسن شکل دهند. . این دلایل هر چه که باشد، شکی نیست که امروزه گزینه های متعددی برای ارضای آن نیازها وجود دارد.

پیکر تراشی با توجه به ماهیت درمان دارای مزایای زیادی است. روش‌های جراحی و غیرجراحی که شامل کانتور کردن بدن می‌شوند، راه‌حل‌ها و مزایای متفاوتی را بر حسب خواسته‌های بیمار ارائه می‌دهند.

 

 

مزایای پیکر تراشی

 

مزایای پیکر تراشی بدن 

– نتایج دائم

– بدون تماس

 – درمان مقرون به صرفه

 – نتیجه کاهش وزن طولانی مدت

 – روش های همه کاره، مقابله با مناطق مختلف بدن

 

 

روش های جراحی پیکر تراشی بدن

طبق نظر دکتر محمد امین سرشت ، جراحی کانتورینگ بدن عمدتاً ناحیه خاصی از بدن را هدف قرار می دهد. تقریباً هر ناحیه از بدن را با از بین بردن چربی اضافی و پوست شل که به هیچ رژیم غذایی یا ورزش پاسخ نمی دهد، شکل دهند.

 این نوع درمان ها باید توسط یک جراح پلاستیک انجام شود که ارزیابی شخصی را بر اساس نیازها و شرایط شما انجام می دهد.

 بسته به اهداف شما و مناطقی که باید درمان شوند، می توان از تکنیک های مختلفی استفاده کرد:

 

تکنیک های جراحی پیکر تراشی

 لیپوساکشن: به لطف اثرات لیپوساکشن می توان چربی های انباشته شده در نواحی مختلف بدن مانند شکم، باسن، ران، باسن، بازوها، چانه دوتایی را از بین برد. و حتی می تواند بخشی از چربی استخراج شده را در مناطقی از بدن که ممکن است به آن نیاز داشته باشد دوباره تزریق کند.

 

 لیفت بدن: لیفت بدن یک روش جراحی است که برای از بین بردن چربی اضافی و بافت پوستی که در اثر کاهش وزن زیاد در بیمارانی که تحت عمل های کاهش معده، بای پس معده، باند معده یا رژیم های غذایی بسیار شدید ظاهر می شوند، طراحی شده است.

 

ابدومینوپلاستی: ابدومینوپلاستی جراحی دیواره شکم است. این یک روش جراحی است که در آن پوست و چربی اضافی از قسمت میانی و پایین شکم برداشته می شود و در عین حال ماهیچه های دیواره شکم را تغییر موقعیت داده و تقویت می کند.

 

 

روش های مختلف پیکر تراشی

 

خطرات پیکر تراشی یا کانتورینگ بدن چیست؟

خطرات کانتورینگ بدن تا حد زیادی به تکنولوژی مورد استفاده و ناحیه تحت درمان بستگی دارد. نیازی به گفتن نیست که درمان های جراحی با خطرات خاصی همراه خواهند بود، اگرچه نسبتاً غیر معمول است.

 

 

دکتر امین سرشت به بیمارانی که این سوال رو می پرسند چنین پاسخ می دهد:

  • درد:  در این درمان‌های تهاجمی نیز می‌تواند با درجاتی از درد، ناراحتی همراه باشد یا بیمار می‌تواند بلافاصله پس از عمل کمی احساس سوزش را تجربه کند، اما مثل همیشه، این بستگی به آستانه درد فردی دارد. علاوه بر این، بیماران ممکن است یک یا چند واکنش زیر را نشان دهند: تحریک، خارش، احساس سوزش خفیف (مشابه آفتاب سوختگی)، قرمزی، تورم، تاول، کبودی و پوست شکننده در هنگام لمس.
  • لیزر از بین بردن چربی: از مزایای لیزرهای تخریب چربی می توان به غیر تهاجمی بودن آن، بدون نیاز به توقف، کاملا بدون درد و کاهش چربی های سرسخت در نواحی صعب العبور کمک کرد. خطوط محیطی بدن را بهبود می بخشد و می تواند برای هدف قرار دادن مناطقی که همیشه به رژیم غذایی و
    ورزش به خوبی پاسخ نمی دهند استفاده شود.

. برای اطلاعات بیشتر مقاله خطرات پیکر تراشی را بخوانید

 

 

 

مزیت اصلی پیکر تراشی بدن در گروه جراحی مگنولیا این است که می تواند به بهبود ظاهر کلی بدن کمک کند. از فناوری‌های پیکر تراشی بدن می‌توان برای بهبود ظاهر بسیاری از نواحی بدن مانند بازوها، پاها، باسن، بالای پشت، شکم، زیر چانه و غیره استفاده کرد. مشتریانی که تحت پیکر تراشی بدن قرار می‌گیرند، پس از درمان احساس اعتماد به نفس و جذابیت بیشتری دارند. .

 

پیکر تراشی نه تنها فواید جسمی، بلکه ذهنی نیز برای شما به ارمغان می آورد. مشتریان ما با تغییر ظاهر بدنشان احساس تعهد و اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورند. این تغییرات فیزیکی تأثیر زیادی بر احساس فرد نسبت به خود دارد، بنابراین جنبه های مختلف ذهنی مانند عزت نفس و نگرش را بهبود می بخشد.

 

آخرین اما نه کم‌اهمیت، پیکر تراشی همچنین می‌تواند به طور دائمی چربی‌های سرسخت را که از دست دادن آنها تنها از طریق رژیم غذایی و ورزش دشوار است، کاهش دهد. این را به یک مکمل عالی برای رژیم غذایی یا ورزشی افراد یا برای هر کسی که به دنبال سبک زندگی سالم‌تری است تبدیل کنید. همه اینها به لطف آخرین فناوری های غیرتهاجمی پیکر تراشی بدن موجود است. 

 توصیه می شود در طول جلسه مشاوره اولیه، لیست کاملی از عوارض جانبی احتمالی و روتین ایمن پس از درمان را از متخصص بخواهید.

 

مهم است که هر درمان و ارائه دهندگان موجود را به دقت بررسی کنید. مشتریان بالقوه باید در مورد درمان ها، هرگونه خطر بالقوه و صلاحیت تکنسین هایی که درمان ها را انجام می دهند، سوال بپرسند.

 علاوه بر این، مهم است که یک متخصص واجد شرایط را انتخاب کنید که در زمینه کانتورینگ بدن تجربه داشته باشد و دارای مجوز در دستگاه ها باشد.

 هنگامی که متخصص خود را انتخاب کردید، از ارزیابی بدن شخصی بخواهید تا به شما در رسیدن به اهداف کانتورینگ بدن کمک کند. تیمی را انتخاب کنید که نه تنها حرفه ای بودن را ارائه می دهد، بلکه قبل، در طول و بعد از تکمیل برنامه شما نیز پشتیبانی می کند.

 

نتیجه

از معایب کانتورینگ بدن می توان با تحقیقات جدی جلوگیری کرد. دانش در مورد هر درمان و دستگاه و همچنین روش های صحیح آنها شما را از برنامه هایی که به طور حرفه ای عمل نمی کنند دور می کند.

 یافتن متخصص جراحی زیبایی مناسب برای نتایج مطلوب ضروری است. ارائه دهنده مناسب ارزیابی بدنی فردی را ارائه می دهد، به اهداف شما گوش می دهد و  برنامه ای را ایجاد می کند که برای شما مناسب باشد. و همچنین مزایا و معایب پیکر تراشی را برای شما با توجه به بررسی ها کامل شرح می دهد.

بنابراین اگر شما هم به دنبال چنین متخصص مجربی هستید، می توانید با دکتر امین سرشت تماس بگیرید.

 

https://www.bodenvy.com/blogs/what-are-the-cons-of-body-sculpting-in-tulsa

 

https://www.hyacorp.com/blog/body–what-is-it-benefits-risks

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید